home sweet home

Hej mina goa vänner!
Nu har jag kommit hem från bulgarien för ett tag sedan och jag har haft det jätte bra med mycket sol,bad och god mat! i för sig är jag lite trött på maten så det var gött att komma hem ;)
hoppas ni har haft det bra, lite dåligt väder här va ? vi hade 34 grader i skuggan det var rätt nice, men har dåligt piggment så har inte blivit så brun bara en liten nyans typ xD det är bara fortsätta att bygga upp det, ska sola solarium om vädret inte blir fint här. Nu är det sol iaf!
Ni kanske e lite nyfikna på bilder som jag tagit, det har inte blivit så mycket för har haft annat för mig men  några kan jag la bjuda på :)
pussen <3

Landvetter!

På planet till bullis


jag & moster cina :)


whisky & vin måste man ha! ;D

& en 7up :D

jag tkr molnen är coola :D

väl framme i bulgarien :) sköönt!

snögga morsan xD

sunny beach!

hellä pellä <3

inga kommentarer..

hit brukade ofta gå för att käka pannkakor och pizza slasch!








utsikt över helläs hotell


roliga bollar det där :D



där borta låg Nessebar





toast (y) ja man får pommes till typ allt där nere,
just nu känner jag att jag inte vill se det på en månad xD

den va söt! :D

men denna var MKT SÖÖTARE! :D



här ska vi käka lite grann

Linnéa :)

anna :)

robban :)

hellä målar

här sjunger cina o mamma karaoke hahah!

sedan åkte vi till Nessebar :)




nice bild!


min kusse :)

hellä :)

vi <3

jätte fin utsikt från resturangen :)





katterna var hungriga


slut..

såå gölligt pluttinuttis! xD


helläs stooora cigg :D

på flygplatsen hem!




tack för en underbar vecka allihopa! <3
snart kommer det alla videosar från Malung också så kika in här ikväll med pussen!


Kommentarer
Postat av: carro

fan va kul o få se alla bilder :D ååh, ni verkar ha haft jätte bra. tänk om jag kunde sluta va så fegis och åka ocks¨någon gång :/

2010-08-08 @ 15:42:22
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0