nästan grått..

hellojsan :D 

I förgår tonade jag mitt hår, det var tänkt att det skulle blivit ljusbrunt men sen när det torkade blev det nästan grått hahah niice niice! xD  men det var 6-8 tvättar så nu ska jag tvätta mitt hår hela tiden så ska jag ta en lite mörkare nästa gång, det ska bli typ choklad-brunt.
Vi hade nationella idag, det gick sådör tror det går bättre för mig på uppsatsen på torsdag för har lätt att skriva typ av berättelse och sådant! men vi får la se hur det går jag hoppas iaf G+ - VG  :)

Nu ska jag snart käka och sen blir det pluggande på biologi-prov som vi har på fredag (y)  många järn i elden moahhah, jag hoppas verkligen det kan hända nått snart så ajg kan ta lite kort, om det inte gör de så blir det ju inte förens i mars då jag åker på cinderella båten och ser scotts, då blir det mkt bilder och ser fram imot resan :) 

pusss puss (LL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0