mycket som hänt

Hej mina fina läsare!
Förlåt att jag inte skrivit på ett jädrans bra tag, med det har hänt så mycket så jag har inte orkat ladda upp bilder från spelningar och sådant, bra att facebook finns så jag kan lägga upp bilder där istället :)

Nu kan jag inte ta några bilder på ett tag för min systemkamera har gått sönder som många vet, sen gick min mobil sönder några dagar senare så det känns hur bra som helst..not!!

Ska iväg idag och kolla vad som behövs fixas med kameran & hur mycket det går på, sen även lämna in min mobil, som tur var fick jag låna en mob från hellä <3

Jaa.. finns väl inte så mycket att säga, allt rullar på. Nu börjar snart Packhuskajen vilket ska bli såå roligt, får ta med mig min digitalkamera så blir det några kort iaf!!  lovar att lägga upp dem här sen, men just nu vet jag inte vad jag ska lägga upp.

Hoppas ni fortfarande läser min blogg, ska försöka skärpa mig, Puuuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0