.

Kommer in då står han där & ler.
Han ser på mig, jag undrar om han vet.
Vad jag känner han vet nog vad jag vill.
Om jag kunde få, tiden att stå still.

Han, han är allt jag vill ha hans blick gör mig svag,
när han ler mot mig så stannar tiden.
För han, han är allt jag vill ha mina känslor får svar,
när han ser på mig så känner jag, att han är allt för mig.

Hans ögon har nått som gör mig hel.
De vi känner, är våran hemlighet.
Han tar min hand, för bort mig någonstans.
Åh vi lämnar allt, det här är våran chans.

Han, han är allt jag vill ha hans blick gör mig svag,
när han ler mot mig så stannar tiden.
 Åh han, han är allt jag vill ha mina känslor får svar,
när han ser på mig då känner jag, att han är allt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0