mölndal

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit i Mölndalsbro med hellä och gjort lite ärenden, så fick även köpt mig ett par klädesplagg :) det var rea också så det var ännu najsigare ;)

Ett vanligt sommar linne, gölligt enligt mig :p


 Jag sa ju till er att jag inte hade en enda matchande bikini, men åh vad glad jag blev att jag hittade en! 
erkänn läcker! ;)


& så köpte jag en vanlig tröja också, fast en ''kort-tröja'' som ni ser ;)
men den är snygg & väldigt gött att ha på stranden, inget jag tror jag skulle gå med på stan..haha!




och det godaste av allt som jag var tvungen att köpa var vattenmelon & hallon =)

tog ingen bild på hallonen men vad gör de..jag tror ni vet hur hallon ser ut ;) lika så vattenmelon också men ville visa hur BIG den var, muahha! :D

Puss och vi höres!  ska ta bilder på Shake imorgon på liseberg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0