6 månader & nu smäller de!

Hej fina läsare! <3

Idag är jag lite extra pirrig,glad och förväntansfull! det är ju nämligen Scotts som jag ska se idag och även Larz Kristerz!!  Det kommer bli såå roligt och hoppas på ett jävla drag precis som förra året ;)

Snacka om att man längtat till denna dagen <3 Kääärlek!
ska bli så kul att träffa Carro, min underbara vän & många fler! Ihhh! :D

Nä nu blir det ut en sväng, men sen hem o fixa sig!

hoppas ni får en bra lördagskväll, och ta det lungt där ute!
Puss o smek, hoppas vi ses <3

ps:  självklart tog jag med mig kameran igår till polketten då Black Jack spelade men dock glömde jag helt bort att jag hade den så det blev inga kort, muhaha!
aja..jag hade iaf en bra kväll!

tjarrååå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0