bikini??

Som ni ser måste jag ha en ''hel'' bikini jag kan ju inte gå runt med leopard underdel och en annan jävla överdel hahah!  jag har liksom ingen bikini, dock badar jag alltid i shorts ändå men när jag solar tänkte jag på..





Jag bjuder faktiskt på denna bilden fast jag aldrig lagt upp sådana här förut, jag känner,
VAFAAN JAG SER UT SÅHÄR!! VAD FAN SKA JAG ELLER NÅGON ANNAN GÖRA ÅT SAKEN! jag tänker tillbaks för ett års sedan, skillnad känner jag! och dem som inte har sätt hur jag såg ut innan får leva med det ;)  har i alla fall gått ner 9 Kg och är grymt glad & stolt över mig själv!

Don't hate me cause you ain't me

Tack för mig,  nu blir det snart sisjön med lilla HelläPellä! <3 :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker du har en sund och fin kropp och behöver inte skämmas över den på nåt vis. köp dej en jäkligt snygg bikini och visa att du är stolt över din kropp.

2011-06-29 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0