regn

Jaha då regnar de när man kikar ut genom fönstret..kanske lite skönt i för sig eftersom det varit en sådan svettig värme! Imon hoppas jag på sol igen så man ite står inknökad på dansgolvet.

Igår hade jag en jätte rolig kväll på liseberg, och inget blir ju sämre när scotts spelar!
fan vad jag älskar deras låtar, mmm mumma! ;)
Bilder kommer antingen lite senare ikväll eller så lägger jag upp de imorgon innan jag tömmer kameran på nytt för att ta kort på Titanix som spelar imorgon <3 också väldigt bra!

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska snacka med Bellush lite och höra med henne <3
annars ska jag till vårdcentralen och kolla mitt bröst för jag är så orolig att det är något allvarligt för att jag kännt en liten knöl typ..vet ej om det är en muskelknöl men bättre att kolla för säkerhetens skull!

Sen blir det att åka in till liseberg en snabbis för att hämta min mobil som jag tappade på något sätt igår på polketten.. (slarviga jag)


Jajja, men ni får ha det så bra och mys mycket nu när det är så tråkigt väder, jag själv får mysa med min katt. muhaha,  puss puss <3

En bild från Sätila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0