sätila & en pelikan..

Idag är det Måndag & Sveriges nationaldag..känns inget speciellt faktiskt.. men men

I Lördags så var jag ju i Sätila & jag hade det jätte trevligt och det var roligt att träffa alla vänner o band som man saknat! <3 :)

Sen igår så var det Mölndals ''pelikan'' dag!  och det är en tradition för mig att gå dit så jag o Hellä åkte bort dit och lyssnade på Molly Sandén och Patrik Isaksson! det var myys!

Men nu ska jag sluta tjöta och så får ni se på lite goa bilder istället! ;)

SÄTILA!!!

Scotts!

Robbsan :)

en svettig henke..


goa Claes!

inte den minen tack! ;)

Lilla Lillen! :D




Larz Kristerz!

Anders :)


Stefan!

finn ett fel ;)

micke! :p

Tobbe!!

Trond!

och till sist sköna Peter!



Sista halvtimmen med båda banden!



Tack för en toppkväll <3 :)

Nu över till Pelikandagen!

Molly!



Patrik!



Tack för denna dagen också! <3 :)

Mer bilder kommer senare upp på facebook.
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0