*suck*

Jag har inget sätt att öppna mig på. vet inte vad jag ska skriva, vill inte skriva för mycket för då blir det fel & vill samtidigt få ur mig allting!
det är säkert inte bara jag som vill kunna läsa andras tankar..man blir ju såå förbannad när man inte vet ett skit om nånting & framför allt när man inte vet vad man själv känner.

Blir så trött på mig själv så jag tror jag lägger mig under jorden en stund..
Det finns väl bara ett ord att säga  ''Tålamod''  men hur länge då..och vad är det jag ska vänta på?

Gaah!  aja, det ordnar väl sig någon dag här i livet ;)
puss <3


Så nära men ändå så jävla långt bort


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gumman <3

2011-06-28 @ 08:47:32
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0